نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

بازگشت بی سر و صدا و بدون کمپدلی تیم ملی زنان والیبال!

  • کد خبر: ۱۲۳۶۸۵
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
بازگشت بی سر و صدا و بدون کمپدلی تیم ملی زنان والیبال!
تیم‌ملی والیبال زنان با عنوان هفتمی از رقابت های کاپ آسیا به ایران بازگشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،  تیم ملی والیبال زنان ایران بعد از کسب مقام هفتمی، کاپ آسیا در مانیل فیلیپین بی سر و صدا و بدون کمپدلی به ایران بازگشت.
از جمع مسئولان فدراسیون تنها فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در مراسم استقبال حاضر شده بود. تیمی که باوجود بهترین تدارکات و با بهترین اردو‌های خارجی اروپایی در صربستان، بلغارستان و استانبول حتی فراتر از تیم آقایان و انواع و اقسام مانور‌های تبلیغاتی با دو برد و ۵ باخت در مکان هفتم رقابت‌هایی ایستاد که تنها ۹ شرکت کننده داشت و تیم‌های مدعی آسیایی هم، اکثرا با تیم دوم و جوانان خود در این بازی‌ها حاضر بودند.
حال باید منتظر بود و دید واکنش فدراسیون، در این خصوص چه خواهد بود و چه تغییر برنامه‌ای در این باره آینده تیم ملی بانوانی خواهد داشت که هنوز با وجود کناره گیری برخی از بازیکنان با تجربه، متکی به بازیکنان نزدیک به ۴۰ سال و قدیمی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->